Mane jadi pilihan yg terbaik bagi aku......

salam semua..
di sini aku ada bberapa persolan yang belum terungkai oleh kata2,,
so aku mintak pendapat korg2 yang baca blog nie tuk bagi pendapat kat aku...
jasamu semua di kenang...

Persoalan Pertama:

1) ni last sem aku tuk diploma chemical eng. kat uitm pp..
so kena wat Final project...
final project nie perlu guna byk article n mcm2 lagi laa yang kena print..
so...pada pendapat korang,,,mane lebih baikkk,,,??
-beli printer atau just print kat kedai2 cuber computer jew...

11 comments:

mr key said...

its better lau sharng wth othr bli 1 printer..so easy 4 u to print out ur work...=))

Anonymous said...

pd firasat hamba...
bia hamba pk dlu yek...
hehehe
-mis larut mlm-

Anonymous said...

salam..
bli je kalu mmpu.. utk kegunaan mse dpn gak.. nk wakaf kn utk junior pn di alu2 kn... =)
'sahabatulip'

Anonymous said...

hahaha..btol tu...sharing2 la beli tu...hehe..ape macam bro??

dah beli dah pun kn??hahaha

-akuadalahaku-

Anonymous said...

kwn ak pn dh bli yg 3 in 1 nyer..
nnt dia nk wasiatkn kt ak, 2 yg ak skong sgt dia bli 2..hehe..
-miss larut ptg-

x_vist88 said...

aku dah beli printer tu..sekarang lain lak masalah dia..
aku nk beli dslr ka nk beli handphone??

sekarang ada handphone burukk jew..
tolong arr buat keputusan tuk aku..
hihuhuu

Anonymous said...

salam..
adoiyai mr ex-p..
byk btl kne wt plih hdp..
bli la ne yg pnting dlu..
utame kn yg keperluan pnting bkn kemahuan..
fon 2 leh gne lg 2...hehe..
-"sahabatulip"-

Anonymous said...

salam..
adoiyai mr ex-p..
byk btl kne wt plih hdp..
bli la ne yg pnting dlu..
utame kn yg keperluan pnting bkn kemahuan..
fon 2 leh gne lg 2...hehe..
-"sahabatulip"-

Anonymous said...

ha! dh bli pn hp kn?
la ni timbul lak mslh nk bli dslr kn?
ermmm....
masalah poblem tol la awk nie...

Anonymous said...

salam
muslim,
tak sangka aku kau ada blog sendiri.
maju la kau,
dah buat keputusan belum pasal printer tu?
kalau tak lagi, tera la istikharah malam ni,
aku ada printer satu kat rumah
kalu mung nak gak buleh,
tapi tak tahu la jadi lagi ko dok,


[shafeyk]
Maahad Amir

x_vist88 said...

emm....
semua dah settle daa..
hihi..
law da blog tu follow ekk...